tisdag, september 16

Ni stressar mig....

I bland känner man bara inte för att blogga, man har inget att skriva om och även om man hade det så känner man bara inte för det. Men den här jävla bloggen stressar mig och ger mig ångest, prestationsångest. För jag känner press, känner att jag måste blogga, för mina läsares skull även om ni bara är ca 25 st så är jag rädd för att ni ska lämna mig.
Men ibland är allt bara pissskitfanhelvete och man känner inte för att göra någonting alls, så jag bestämmer mig för att ta en paus från bloggen, men det spricker ju rätt fort för här sitter jag ju nu och bloggar igen, även fast jag inte känner för det.

Att blogga ska vara kul och ge något tillbaka, för min del är det ett sätt att avreagera mig. Men när det blir ett måste ja då är det inte lika kul längre. Att jag känner stress över att mina läsare ska lämna mig... ja det är ju fan inte normalt för man skriver ju för sig själv i första hand....eller?
Fast jag gör nog fan inte det, jag älskar att se hur många som läst det jag skrivit får någon konstig sorts energi av det. Jag tror ändå att jag behöver bloggen den agerar lite psykolog för mig, den får ta all skit liksom. Tror jag skulle bli totalt koko om jag inte bloggade av mig ibland.
Så nu funderar jag på hur jag ska göra, ta bort bloggen eller bara köra på......
FAN ta er, ni stressar mig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kör på för fasiken =)

Carro sa...

det är ju terapi på hög nivå att blogga... skit i läsarna det gör jag. Sen är det ju sjukt kul att gå tillbaka och läsa gamla saker

Anonym sa...

Vi ska ju snart dra igång en ny blogg så då behöver du ju inte blogga allting själv =)

/Martin

Kristina Öijeberg sa...

Jag tycker det är skönt att du inte bloggar massor hela tiden, det skulle stressa mig! Själv gör jag några inlägg då och då, och hoppas att någon stackare läser. Har inte hittat någon statistikfunktion, kanske kan du tipsa mig? Har lagt in RSS på dig så jag får en liten blänkare när du lagt upp något nytt inlägg. Praktiskt!

Keep on, vi stressar dig INTE. Allt är bara i din hjärna vet du.

Kristina Öijeberg sa...

Är det bara för att det är tisdag?
Värsta dagen...

Anonym sa...

mäh va...klart du måste blogga vidare, du är mitt heroin...=)