måndag, september 1

Det här ÄR humor!! men jag är väl inget monster??

Var precis inne och läste kommentarer till inlägget om kvinnan som blev skjuten i benet av en kanon.... hihihihi...ni ser kan knappt hålla mig. En person tycker visst inte detta är humor, nej det är klart att jag inte kan tvinga dig att tycka det är kul men du kan heller inte säga till mig att jag inte får tycka det är kul... hänger du me?

Själv tycker jag att någon år 2008 blir skjuten av en kanon är fruktansvärt underhållande, hade det varit på sjörövartiden hade det ju givetviss inte varit alls lika kul. En faktor som gör incidenten extremt humoristisk är att det är så oerhört oväntat, ingen på det där bröllopet lär ju ens ha tänkt tanken.
Hade det varit jag själv som blivit träffat hade jag fortfarande haft samma åsikt, bjudit på den liksom. Hade stoltserat i Expressen med mitt sönder skjutna ben, hade nog fan tom tagit på mig en lapp för ögat och skaffat en pappigoja och börjat kalla mig kapten kulben eller liknande.

Tänk er när den här kvinnan tvingades ringa sig sjuk på sitt jobb i morse:

- Ja hej det var Karin, jag kommer inte idag
- Nähä, vad är det för fel på dig då?
- Öhh... jo jag blev skjuten i benet av en kanon i lördags

HAHAHAHHAHAHHAHA...... FIIII fan vad roligt, hör du det vem du än är, det här är fan humor när det är som bäst, skadeglödje är den enda sanna glädjen.
Sen skriver du att jag verkar avundsjuk?? fattar du inte att hela den här överklass grejen är ironi, fattar du IRONI!! Vem fan är avundsjuk på bröllop?har du varit på ett någon gång? det är svin segt och absolut inget att se fram emot.... men det är ju min åsikt.
Men ärligt inse att det inte är grejen med att någon blivit skjuten som är kul, nej det är ju just det här med kanonen som är kul. Jag tycker självklart synd om kvinnan, jag är väl inget monster?

Så nu kan väl du gnälla på detta inlägg med, jag vet ju att jag stavar riktigt jävla dåligt så förslagsviss kan du påpeka hur många felstavningar jag gjort.....

Inga kommentarer: