tisdag, september 9

Citerar Eminem...

Varje dag händer det otroligt mycket hemska, tragiska, roliga och intresanta händelser runt om i världen. Så när jag ser dagens löpsedel från GT så mår jag fan illa, för vem fan bryr sig om det som står att läsa på den.

Får plötsligt lust att citera Eminem, I just dont give a fuck! Skulle vilja knalla upp på GT:s redaktion och ta första bästa anställd och bara mosa tidningen i nyllet pån, fortsätta tills ansiktet blir helt svart och sen....
Nä nu får jag ta och luggna ner mig är på världens jävla skithumör, pga en extremt kukig dag på jobbet. Tror jag överreagerade lite men håll med om att löpsedeln är fruktansvärt ointresant!?

Ska sova nu, känns nog bättre imorn. Om inte kanske jag kör på en student i ren frustration, men men imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer: