tisdag, september 9

Helt jävla korkade...

Såg ni på kristallen i går, fy fan vilken pissgala. Pontus 'fjanten' Gårdinger försökte vara rolig, förgäves dock.
Jessica Allmenäs iförd årets fulaste outfit, med ett halsband som såg ut att vara inspirerat av afrikanska infödingar.

Årets bästa program som Svenska folket fick rösta fram blev Lets dance. Jag har bara en sak att säga till Svenska folket NI ÄR FAN HELT JÄVLA KORKADE!
Hur fan kan så många människor sitta och titta på avdankade B-kändisar när de fjantar runt i balettkläder?
Tacka vet jag På spåret, det är underhållning det!
Det enda som var bra var att Mia och Klara vann priset för bästa humorprogram.

(Så nu fick jag avreagera mig lite har en tuff dag på jobbet förstår ni, och nu känns det genast bättre.)

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla en liten snutt på den i cirka 10 minuter, sen palla jag inte mer. vet inte vad jag ska säga om sveriges tv-folk/B