torsdag, september 11

Att vi inte tänkte på det...

Som jag skrev igår så är jag idag hemma med min dotter som är lite krasslig, mycket bättre än igår men hon har ett sjujäkla humör.
Vi sitter i köket och ritar eller hon säger till mig vad jag ska rita, sen sitter hon och övervakar det hela. Hon ber mig rita en båt och jag gör mitt bästa men hon är aldrig nöjd, hon bara säger att det är fel och så kladdar hon över allt och ber mig ist att rita en katt. När jag ritat enligt mig en hyfsat snygg katt så tittar hon på mig och skrattar elakt, sen säger hon bara,
- Nej pappa det är ingen bra katt. Så här håller vi på i en timme jag ritar och hon dömer ut mig totalt. Efter det tittar vi på Aristocats som vi sett 45 ggr den senaste veckan, så den är ju tokspännande :)

Hon är inne i någon sorts trots period min lilla tös, hon gapar och skriker och skäller på mig och min sambo. Hon bryter av alla kritor på hälften och när jag försöker förklara att man inte gör så... ja då skäller hon ut mig för att vi köpt för stora kritor, hon är ju liten och vill därför inte ha långa kritor utan just korta.... Hmmmm... att vi inte tänkte på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, att ni inte tänkte på det när ni köpte kritor=)klart en liten tjej ska ha SMÅ kritor. Så söt och smart hon är eran goding=)