torsdag, januari 1

2009

Vilken kväll! Trevligt sällskap och himmelsk mat, vill inte verka skryttsam men damn jag är grym i köket. Sista gästen (Stisse) gick för en kvart sen, nu ligger jag och sambo i bingen och softar ner och kollar på SNL.
Då var det 2009 då, tiden går fort när man har roligt.

Hoppas eran kväll varit super... Eller... Äh jag skiter i vilket faktiskt.
Å vad ni än gör lämna ingen kommentar, jag vill absolut inte ha några kommentarer för jag blir uttråkad av att läsa om vad ni tycker.
(omvänd psykologi)


Mr P

3 kommentarer:

Unknown sa...

Trodde nog att du skulle lägga upp kvällens meny, efter allt det där skrytet... :O)

Recept, tack!

//Kristina

Anonym sa...

Exakt brorsan,recept!! Har ju sagt det förut, lägg ut lite recept...skulle bli illans poppis!! Gooo forts...puss och hoppas att ni kommer imorgon...*håller tummen*

Anonym sa...

Kolla farsans recept på omelett.Glömde att den ska göras i ugnen 175 grader 25 minuter.