tisdag, januari 20

Rysk fängelsemat



I går lagade jag en av mina absoluta favoriträtter, jag vet att jag säger det om all mat men det här är verkligen supergott. Det är väldigt enkelt det är bara köttfärs i botten sen mos uppe på sen in i ugnen tills det blir lite shysst färg. Ser kanske inte så jättespännande ut på bilden (till höger) men jag lovar att det är godare än det ser ut.
I dag när jag kom hem från jobbet skulle jag värma lite leftovers men där blev det problem för vår micro är sönder. Jag var alldeles för hungrig för att orka vänta på ugnen så jag fick helt enkelt blanda samman allt i en kastrull och värma på spisen. Det gick ju bra men kolla in hur det ser ut (till vänster fattar du va??) ser ju för fan ut som rysk fängelsemat. Visste först inte om jag skulle kunna äta det för det såg ju så jävla taskigt ut, men det var fan lika gott som igår även fast det såg ut som en spya.
Nu skall jag ta hand om min familj för de är sjuka, dom har någon sorts influensa eller så. Feber, snoriga och ont i kroppen, undrar hur länge jag klarar mig??
Mr P

1 kommentar:

BloggKollektivet sa...

Krya på dem så gott!!www.bk-bloggen.blogspot.com Raggar läsare här hos dig,såg precis att du som vanligt har mycket mer läsare...kanske kan lura några av dem att läsa på kollektivet också=)

STIIIIIISSSSSE!
Vart är dina inlägg...??
Kom igen nu...börja blogga igen...

Puss å kram
Pixie