onsdag, januari 28

Sex i baken svider

I går skrev jag om att jag hjälpte min far med att bygga våningssäng, på beskrivningen stod det ju att det skulle ta 50 minute. Farsan började 15:30 och blev till slut klar 22:00.
Hahahahahahhaha... det är fan roligt aså.

I dag vid middagen tog min dotter lite saliv på sitt finger och försökte gnugga bort en av mina tatueringar, det är fan också roligt.

Sitter och tittar på lokalnyheterna, när snubben pratar sport så skojar han till det lite. Ist för att säga att Villa förlorade med 6-1 så säger han följande: Sex i baken svider, det vet Villa som idag förlorade med 6-1. Efter att han hade sagt det så var det knappt att han kunde hålla sig från att fnissa. Kan dom inte bara sluta med att försöka vara roliga, dom läser lokalnytt dom är inte med på SNL.


Mr P

Inga kommentarer: