fredag, januari 2

Bakis & Skakis

I dag har det vart seeegt, gått på halvfart. Somnade inte förns efter 06 imorse, vaknade runt 1 och låg sen och småfes med resten av familjen till 3. Sen har vi bara degat och städat upp efter gårdaggen, käkat leftovers och gjort pärlhalsband och armband med Tea.
Även fast jag bara drack lite igår så känns det som om jag druckit en hel back öl, så blir det när man bara dricker 2-3 ggr per år.
Men men... nu sitter jag här och glor på UFC igen, måste nog börja vända tillbaka dygnet snart börjar ju jobba på onsdag. Varför måste man jämt vända dygnet sönder och samman så fort man blir ledig? gör ni med så eller är det bara jag och Stisse aka Brinken som gör det?

Tre av gårdaggens gäster var snorförkylda så nu är även vi snoriga IGEN.... om det fortsätter så här så kommer nog vi få spons av otrivin nässpray. Familjen och mor skulle åkt till LKPG imorn och hälsat på min stora syster och hennes familj men mor min ligger i feber och sambo har så mycket skolarbete så det hela sket sig. Tråkigt eftersom det var ett bra tag sen vi träffades, men inte mycket att göra åt.
Nu ska jag titta på Weeds och sen försöka sova, blir tidig promenad imorn bitti, försöka knalla bort julmaten.


Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

Brinken här, fan Meral fixa inte biffen, klarar sig inte utan Brinken =)... trots mina försök och riktiga tänk gick det inte att somna förrns ett-halvtvå på nyårsdagen. varför, efter varenda liten ledighet som är mer än 20 timmar lång typ. snart söndagsnatt igen, god helg