söndag, januari 18

PetterNiklas



I dag har min homie Niklas aka Stisse aka Bengan aka Brinken aka Skräcken varit här. Vi har inte gjort något speciellt bara hängt, fast en liten stormig promenad hann vi med. Jag bjöd honom på middag, det blev en kycklingwok.
Sen har vi typ stirrat på datorn resten av dagen, men det var trevligt med lite sällskap under min sista dag som ungkarl. Han heter ju som sagt Niklas och jag heter ju Petter, Petter Nilkas.... det fick vi höra en del när vi gick i skolan kan jag lova.
I morn kommer mina brudar hem, skönt för jag saknar dem nu. Det är ju spökligt tyst i lägenheten, är verkligen inte van vid det. Ja näe får la fortsätta med min söndagsångest.
Mr P

3 kommentarer:

BloggKollektivet sa...

mäh, känner knappt igen lasseliten juh!?? vad har hänt?? Skicka hit honom på foodcamp, killen ser ju hungrig ut!!KRAM SIS

Mr: P sa...

Han är inte hungrig! men han är just nu grymt tränad så pass dig du ! Hhahahahha....

Mr P

BloggKollektivet sa...

Aha...uuups,menade ju inget illa...menade bara att han var så fin som han var, nu finns han ju knappt...men fin ändå såklart!! Så hälsa att jag INTE vill ha stryk...om han försöker tar jag till mitt värsta vapen, the isterbisterbuk...den är det inte kul att bli slagen med, slaffs,smashsk=)haha