torsdag, januari 29

Stakka Bo sitter fast i datorn

För ett par helger sen åkte min sambo, dotter och svärmor till Dalarna med tåg. På tåget upptäckte min sambo att de delade vagn med Stakka Bo och hans crew. Tea blev genast väldigt nyfiken på de där grabbarna, när Tea såg att han lyssnade på musik på datorn genom hörlurar så skrek hon: Titta mamma killen sitter fast i datorn!!
Lite senare hörde hon att de skulle gå och fika men två av dem skulle gå på toa först, då skrek hon följande: Dom skall gå på toaletten, dom skall nog både kissa och bajsa!

Min sambo var den enda av dem som visste vem det var, så hon tyckte det hela blev lite genant.


Mr P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehhehehe...hon verkar rolig

Anonym sa...

hihi, så skojig hon är lillgumman! nähä, godnatt skitrumpa som hon säger,natti!

Anonym sa...

Hihi barn är härliga! Hoppas vi får träffa er lilla goding i helgen! Kramar Kusinen.. ps. Emy säger numera - mamma vet du vad jag tror? Jag tror att du ljuger.. taget ur madicken.. hm Astrid ställer till med en del.. Har dessutom fått uppsöka läkare i jul efter att gumman stoppade ett klistermäske i näsan.. precis som madickens lillasyser :) De är för goa!! :) ds.. Sköt om er!