fredag, januari 2

Hötorgskonst?!

Min mor ringde mig förrut, vi småpratade en stund om ditten och datten. Sen från ingenstans frågade hon när jag skulle sluta kladda (tatuera) på mina armar, hon förklarade för mig att jag var 25 år och vuxen och vuxna håller inte på med sådant. Du förstör din kropp med det där kladdet, du ser ut som dom där killarna som sitter på stan hela dagarna och tror att dom är tuffa.
Jag försökte för 564:e gången att förklara min åsikt om det hela, men hon vägrar lyssna.
Hon avslutade samtalet med att kalla tatueringar för Hötorgskonst.
Jag kontrade med att hota med en MAMMA-tatuering.

Ja se mammor.


Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fråga mor om hon vill ha en höna på skinkan.Jag betalar om jag får kolla på den.

Han där.

Anonym sa...

Jag håller med din mamma, hötorgskonst är vad det är...