måndag, januari 19

Är det genmförbart?

I dag gjorde jag bla 90 liter brunsås på jobbet, inte så jätte spännande kanske men...
När jag stod där och vispa i grytan började fantasin skena iväg. Hur vore det egentligen att bada/simma i brunsås? Tänk er att dyka runt i en riktigt gräddig och krämig pool fylld med sås, då gör det inget om man skulle "råka" få en kallsup.
Tror ni det är genmförbart eller är brunsås möjligen för tjock för att simma i?
Ja jag vet inte men skulle jag någon gång få chansen så skulle jag inte tveka en sekund att prova. Kanske om jag och farsan vinner stort på V75 så skulle jag ju kunna förverkliga den här fantasin.

Mr P

2 kommentarer:

BloggKollektivet sa...

brorsan,du är en mycket sjukman!!=)iiiuuuäääh,fy vad läskigt,tänk å få in kall brunsås i näsan...eller när det blir skinn på den...buhu!

Carro sa...

Men du den finska tanten är ju ganska liten, gör en 300 liters gryta med sås släng i henne och be henne simma runt lite.... det måste ju vara genomförbart??