tisdag, januari 20

Lika som bär?!

Var det någon som såg på idrottsgalan igår? själv såg jag litegran. Nån mer än mig som såg likheten mellan Charlotte Kalla och Hulken, egentligen bara färgen som skiljer dem åt.


Shit vad den tjejen är grov, ser fan lite läskigt ut tycker jag. (syns dessvärre inte så bra på bilden) Klänningen hon bar var kanske mer lämplig för en Paris Hilton kropp än en gladiatorkropp. Missförstå mig inte nu, det är inte så att jag tycker hon ser taskig ut, utan det är mer så att jag blir avundsjuk på hennes muskler. Hennes kille var ju med och han var ju tunn som en sparris, nu vet vi vem som bestämmer hemma hos dem :)
Jag vet inte varför men jag tycker det är lite obehagligt och motbjudande med muskliga kvinnor, kan kanske bero på att jag då känner mig liten svag och otillräcklig, eller jag vet inte. Jag föredrar rätt så späda och hjälplösa tjejer, då känner jag mig som stålmannen...hahhahahaha.... BA SKOJA!


Mr P

Inga kommentarer: