söndag, juli 12

Len som en barnrumpa


Här om dagen var jag inne i en affär och köpte parfym till min sambo. När butiksbiträdet slog in parfymen så passade jag på att ta en liten rundtur bland hyllorna. Jag stannade till bland herrdofterna, bredvid var en hel vägg med manliga skönhetsprodukter. Krämer, vax och gud vet vad. Butiksbiträdet kom fram till mig och frågade om jag var intresserad av att prova något. Jag tvekade någon sekund, men efter att ha kollat runt i lokalen lite snabbt efter folk jag kände, så tackade jag blygsamt ja till hennes erbjudande. Så med mig från butiken hade jag inte bara en inslagen parfym till min sambos födelsedag utan även någon sorts ansiktsmask/lera och en ögonkräm som motverkar svullnad och mörka ringar. Nu under kvällen har jag provat masken och ögonkrämen, och jag måste erkänna att det känns rätt bra i ansiktet nu. Känner mig ju len som en barnrumpa för tusan. Det kändes lite som om jag var en av deltagarna i Fab 5, enda skillnaden var väl kanske att jag fick kleta på det själv ist för att Carson gjorde det.
Men nu har jag inte tid att skriva mer, ska fila hälarna och jag behöver ju dessutom min skönhetssömn.
Mr P

Inga kommentarer: