fredag, juli 10

Surfa som Mr P

Tänkte jag skulle berätta för er om mina internetvanor, vad det är för sidor jag hänger på osv.

Jag börjar alltid med att kolla min egen blogg, sen bär det av till min Twittersida. Sen brukar jag läsa Alex Schulmans pappablogg och sen läser jag Calle Schulmans blogg Schulmania. Sen bär det av mott Finest.se där jag först läser Katrin Zytomierskas blogg Fuck you right back sen läser jag även Bingo Rimers blogg. Sen drar jag vidare till Caliroots.com där jag kollar om det kommit in några nya kicks. Sen blir det mer skoletande på Shelta.se och Sneakersnstuff.com.
Sen kollar jag de senaste nyheterna på Aftonbladet. Sen läser jag Petters blogg Goddamnit. Sen till den roligaste bloggen av de jag följer, Vesslans blogg på Metro.se. Sen brukar det även bli en sväng till Style by Mats Mats blogg på gravidlooken.se. Brukar även hina med Magnus Ugglas blogg
Sen kollar jag mina 3 mailkonton, och just nu letar vi ny bil så då blir det lite på blocket.se också. Sen brukar jag även läsa min systers blogg, men den tänker jag inte länka till för hon har redan mer läsare än mig så.... hehehehehe. Sen brukar jag även kolla in min gamla arbetskamrats blogg Vem fan vill bli 65?

Efter den där lilla turen brukar jag vara rätt så less och loggar ut och stänger av. Nu vet ni.

Mr P

Inga kommentarer: