fredag, augusti 21

Bra start

Den här dagen började inget vidare måste jag säga. Snoozade några gånger för mycket och fick stressa mig igenom mina mycket noga utformade morgonrutiner. Men någonstans gick det snett för när jag satte mig i bilen fick jag en stressblackout, eller något liknande. Jag körde på något vänster fel och hamnade på coops parkering ist för jobbets parkering. Där satt jag frågande i bilen och undrade vad fan jag höll på med. När jag äntligen kom rätt, till jobbet alltså, så tappade jag min nya 4000 kronors mobil i golvet. Som tur vad så startade den och det blev bara några repor. Men sen har jag fumlat hela dagen. Tappat saker och glömt saker. Har varit helt frånvarande. Men som tur är så släppte mina arbetskamrater hem mig redan vid 2 tiden.

Nu skall jag ta en dusch och sen ska det lagas Svenssonmat, det blir Tacos idag. Min polare Stisse och hans flickvän kommer ikväll. Mycket trevligt.


Mr P

Inga kommentarer: