torsdag, augusti 27

En riktig man har rikligt med navelludd.

Kan någon förklara för mig hur i hela helvete det kommer sig att man får mörkt navelludd, även fast t-shirten man bär är vit?
Mycket mystiskt tycker jag. Kommer inte kunna somna förns jag fått en logisk förklaring på detta mysterium.

Navelludd fascinerar mig. När man kommer hem från jobbet och ska ta sig en dusch så tar man ivrigt av sig tröjan, med spänning för man in sitt långfinger och metar upp dagens skörd av just navelludd. Ibland är det mycket, ibland är det lite. Funderar över att spara allt ludd i 2-3 år och sen sy en tröja av det. Jag menar man vill ju ha valuta för pengarna, man har ju ändå betalt för tröjan. En riktig man har rikligt med navelludd och hans skäms inte över att prata om det.


Mr P

Inga kommentarer: