onsdag, augusti 19

Har annat för mig just nu.

Om ni av någon underlig anledning skulle undra över varför jag inte bloggat så flitigt den här veckan så beror det på att jag har fullt upp med annat. Det är ju nämligen så att det är den tiden på året när nya studenter strömmar in till stan, det ska insparkas etc. Så jag har verkligen fullt upp med att åka runt på området i min van och kidnappa studenter klädda i overall. Jag ger mig inte förns jag fångat dem alla, så jag lär ju ha att göra i några dagar framöver.
Tycker ni det låter hemskt? prova då att flytta in mitt i ett studentområde, då ändrar ni med största sannolikhet åsikt, omgående.


Mr P aka CampusKiller

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår bara inte varför dessa overallkläda studenter måste skrika så?!!!
Ok om de festar och har trevligt, men när de ska ha värsta, då menar jag värsta skrikfesten kl.2 på nätterna när de andra i bostadsområdet ska upp och jobba, till dagis och skolan på morgonen, detta förstår jag bara inte. Vad får de ut av att bara stå och skrika?!!! Om någon kan tyda vad detta går ut på så snälla ge en förklaring....