tisdag, augusti 4

Blåaskräcken

Efter en vecka på jobbet sa ryggen ifrån, så i dag var jag åter hos kiropraktorn. Det ni ser på bilden är kiropraktorns bäste vän eller blåaskräcken som han kallar den själv. Ser ni att det är ett knogjärn? visserligen i plast, men det är ju fortfarande ett knogjärn. Visst blåskräcken kan nog misstolkas för en söt liten sexleksak, men den är allt annat än söt kan jag lova. Den där kulan som sticker ut kör han rakt in i mina muskler, fattar ni hur jävla ont det gör. Efter att ha fått stryk av den där plastprylen i 25-30 minuter, ja då står kiropraktorn där och hånler med handen öppen och vill ha pengar. Han är verkligen nutidens tortyrmästare. Han får betalt för att spöa såna stackare som mig.

Mr P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nåt internt??=)
Fattar nada/sis

Mr: P sa...

? vad menar du?

Mr P

Anonym sa...

När jag var inne så stod det kgjb och inget mer...jag baara jaha???? FÖRSÖKTE FATTA VAD BILDEN FÖRESTÄLLDE, MISSLYCKADES=)

oj, stora bokstäver...aja...nu förstår jag, hehe...jag trodde typ att det var ett bussäte med en fläck eller nåt, haha...

Anonym sa...

Jag skickade bilden från mobilen, ibland blir det bara massa konstiga siffror eller bokstäver en stund, sen kommer texten. Fattar inte riktigt varför men...

Mr P