onsdag, september 19

Döda Trängallén

I lördags satt jag och slösurfa lite, det resulterade i sedvanligt pengaslöseri :) Jag beställde 3 st kepsar. Idag när jag läste min mail, hade jag fått ett mail ifrån just den internetsidan. Vad bra tänkte jag en orderbekräftelse. Nja inte riktigt, dom undrade om min adress verkligen stämde. Jag hade skrivit " DÖDA Trängallén" ist för södra :) hehehe... Lite kul faktiskt. Jag hade även missat att fylla i mitt efternamn och mitt personnummer.
Dom ville alltså inte skicka 3 kepsar till en Petter utan efternamn och personnummer på Döda Trängallén !? KONSTIGT :)

Sandlådorna väntar måste rusa !

Hopphejleverpastej Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte lätt. verkar lite efterblivet att en 24-taggare lattjar sandlåda.... men ordermottagarna kan ju inte veta allt. hoppas dom va trevliga mot dig iaf.

Anonym sa...

ärligt vem har skrivit detta ?? FJANT !!
MVH Mr : P