torsdag, september 27

Fy fan, tur det inte var min mamma!

Jag och min sambo var och handla på Coop förrut, mycket hetsigt folk som vanligt. När vi fyllt vagnen och armbågat oss förbi alla "kupongjägare" når vi äntligen kassan. Ellinor stod och plocka ner varorna och jag skulle precis betala när vi hör ett kund medelande i högtalarna, först trodde jag det var ett skämt för det löd så här. - Ett kund medelande, är det nån som sett en övergiven kundvagn ? Det är en dam som tappat bort sin kundvagn. Har du sett den kontakta informationsdisken...
SKOJAR NI ELLER ? Hur fan kan man tappa sin kundvagn ! Och om man nu lyckas med det, hur kan man mä att gå och berätta det för någon ???
Men mycket riktigt efter bara nån sekund börja en medelålders dam vifta med armarna, - Här är den, här är den !!!
Ohh gud vad skönt, då slipper vi ju ringa Hasse Aro och resten av "Efterlyst teamet". Ärligt talat visst om man tappar bort sitt barn eller sin plånbok, men sin KUNDVAGN !? Fy fan vad pinsamt, tur det inte var min mamma :)

Inte nog med det, dom som stod före oss i kön hade en rabattkupong. Man fick 50 kr rabatt när man handlade för minst 500 kr. När de skulle betala fattades det 58 kr, då springer dom in i butiken för att hämta något som kostar 58 kr ... HALLÅ DRIVER NI MED OSS ELLER ???
Dom gick alltså för att hämta något som kostade 58 kr, för att få 50 kr i rabatt. Ok, plocka till dej något du egentligen inte behövde bara för rabattens skull. Ja vad ska man säga, jag älskar denna vardagshunor !!

Vill passa på att hälsa till min gamle vapendragare, kungen av kulverten. Hoppas livet leker i Spanien.

SeeYaaAllSoon Mr: P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Chef! Hoppas du inte tror så illa om din mor, hon går inte av för hackor..

Ps. 2-3 snus om dagen är inte att sluta, inte ens den där skiten Onico är i närheten av "sluta snusa".

Det är bara att sluta med en gång, lite j**vla karaktär tack.

Ps, livet leker i Spanien..

Anonym sa...

Det kunde varit min mor...

i alla fall med kupongen.

Björn

Anonym sa...

ja, inte går man till kundtjänst å säger att man tappat bort sin vagn, jisses. kan bli riktigt kaos. man hänger över bröddisken och försöker fiska fram det färskaste brödet längst in. vänder man sig om, då har nån annan lullat iväg med ens vagn för den trodde den va "övergiven". hehe, vet inte om du fattar P men jag försökte. simma lugnt, B

Anonym sa...

Hur kan du va så säker på att det inte va din mamma ?
Tony.

Anonym sa...

Undrar om din farsa handlar på COOP.

Anonym sa...

Ja tror inte att de va din farsa som tappa bort kunvagnen.Onödigt me vagn om man ska ha en sixpack o bullens pilsnerkorv.
Mvh
3,5%

Anonym sa...

Har en bunt med rabattkuponger på bullens pilsnerkorv.Köp 2 betala för tre sixpack ingår.
Hör av er!