onsdag, september 12

Me like !!

Var precis inne och läste lite kommentarer, tack till alla som tagit sej tid. Skitkul att se vad ni tycker. Jag tycker att jargongen ändrats lite bland kommentarerna, folk har börjat hetsa lite. Inte bara mot min blogg utan även mot varandra, ME LIKE.
Det börjar hända lite nu ju, det gillar vi. Nästa gång du skriver en kommentar, så va inte rädd att dissa, klaga och kasta sten.

Till en viss Filip som skrev att min blogg var den sämsta skit han läst. I JUST DONT GIVE A FUCK !!! Ärligt Filip, eftersom du tog dej tid att både läsa min blogg och att lämna en kommentar. Så känns det hela som min seger! inte sant !?


Best regards Mr: P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Petter - filip 1-0

Anonym sa...

Petter - filips tjej 0-1

Anonym sa...

1-0 till filips tjej,fattar inte ja,är det för att hon fått honom på bättre tankar ?
mvh.
Sjudande 14 snart 15.

Anonym sa...

va? hänger inte med?

Anonym sa...

Inte ja heller.
PÅ VA DÅ ?

Anonym sa...

Kan nån lämna ett seriöst inlägg !!

Anonym sa...

Ja. Gareth Bale i Tottenham lämnar alltid grymma, seriösa inlägg efter sig i Premier League!!!

/Björn