torsdag, september 20

Helt i min smak faktiskt...



Nå vad tyckte ni om första avsnittet av Myggan?. Jag tyckte det var briljant, och det brukar det ju vara när Filip och Fredrik levererar. Det var som att mixa Familyguy och Americandad, plus lite mer underbältet. Helt i min smak faktiskt. Men visst funderar man på hur mycket skit man verkligen får hitta på om diverse kändisar, jag menar utan att bli stämd på allt du äger !?


Och visst känner vi alla igen oss lite i huvudkaraktären, man har en massa bra ideèr men det går lite si så där. Och tolkningen av Bengt Magnusson, ja den är bara så jävla rolig. Jag kan tänka mej att det kommer bli en och annan löpsedel om detta kontroversiella program. Det är ju redan en drös med kändisar som protesterat mot programmet, innan det det första avsnittet ens vissats. Men jag kommer sitta bänkad varje onsdag iaf.

Slutligen en hel hög med respekt till Filip och Fredrik, för att ni gör det alla tänker men ingen vågar !!


HejHoppGummiSnopp Mr: P

4 kommentarer:

Anonym sa...

har ingen tv. mvh cp-hans

Anonym sa...

Ja trodde fan i mej att vi hade alla kanaler men de du snackar om har ja inte sett
T .Ohlsson

Anonym sa...

Cp- hans , ja har TV har du kanaler kan vi kolla ihop.
heta Greta.

Anonym sa...

är ju värsta skiten...allt de där fjantarna gör ju för fan...filip, hm, borde inte han bo på det där gruppboendet istället för hans syrra?!=)