onsdag, september 12

Går hyfsat iaf ..

Nu är det typ 2 veckor sen jag bestämde mej för att försöka sluta snusa. Det är skit tufft, men jag ska fan klara det den här gången. Innan snusade jag en hel dosa om dagen, nu snusar jag 2-3 prillor om dagen. Det är ju iaf en början. Men tänk vad mycket pengar jag kommer spara, kommer ju fan bli a fucking miljonär ju ! hehe....
Det är rätt sjukt att man kan bli så beroende asså, jag har alltid sagt - Nä jag kan sluta när jag vill. Ja just det, BULLSHIT ! Det värsta är att varje gång jag blir sugen på snus, så äter jag ist. Kommer ju bli värsta Barbapappan !! Men man är väll hellre tjock än att man får tandlossning och cancer!En kompis ringde mej förrut, han kritiserade mej, tyckte jag var kass. Det är ju bara att sluta sa han. Jo jag önskar att det vore så lätt. Men när suget sätter i så blir jag helt tokig, svettas och blir en surig jävla gringubbe.
Tur det inte är heroin man håller på med, är nog lite jobbigare att sluta med.


Häromdan kom det två killar, typ 10 år, dom fråga om jag ville köpa jultidningar. Jag drog en snabb vitlögn och sa att jag köpt tidigare under dagen, killarna sucka högt. Den ena blängde på mej med värsta kaxiga attityden och typ - AHA Du, säkert gubbe. Om blickar kunde döda, jag låste dörren när de gick. Kidsen är ju helt störda nu för tiden. Nästa gång jag går ut kanske de kör en driveby på mej !
När jag var i tio års ålder hade jag och mina vänner världens respekt för alla som var äldre. Vi kunde gå omvägar om vi såg stora tuffa grabbar.
Men nu har dom ju butterfly på lekis, vart fan är världen på väg eller? Jo Sverige är ju lill Amerika, och det är vårt eget fel.


TJO... Mr:P

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns bara ett sätt att sälja jultidningar , HOTA !!

Anonym sa...

Världen är alltid på väg framåt mot sin egen undergång.De ä nära nu.
mvh
filip

Anonym sa...

Va fan ligger AMERIKA.

Anonym sa...

Såg en man på TV , vägde typ 250 kg. Han hade inte cancer , tror att de va ÖVERVIKT.
filip

Anonym sa...

Att svettas o va tjurig ä inget fel.Dom som ä över 40 o inte kan köra bil , lider av de , därför dom kokar.
filip

Anonym sa...

14 , sjuder, fan har inge körkort.

Anonym sa...

jag tyckte det va lättare att sluta sila H. fan mitt lösa grov finns ju överallt. äh, tar en grogg och städar lite och lyssnar på rihanna, fan go röst. //Äva mä Räva

Anonym sa...

...hihi, friskar upp ditt minne: du hade jaktkniv och sköt pappas polare med gevär när du var sex...så ähum...tiderna har visst inte förändrats så mycket, ASGARV!!
/bigsis

Anonym sa...

lika bra läsning som alltid/lkpg81

Anonym sa...

Är det nån som vet var man kan få tag i en jultidning. En del ä jävligt bra.Tacksam för tips.
filip.

Anonym sa...

Vem fan är barbapappa.
Bolibompa.

Anonym sa...

Jag la av att både snusa och röka på en dag. Det höll i åtta månader. Var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Nu var ju motivationen en faktor också. Ett vad på fyllan om 5.000 kr (jag vann). Övervikt behövde jag ju inte oroa mig för eftersom jag redan packar ett gäng extra pounds. Vem märker om man häller två hinkar extra vatten i Östersjön?

Minns inte att jag blev vidare tjurig och jobbig att ha och göra med heller. Däremot minns jag när din storasyster skulle sluta röka... Då var det åska varje dag.

/Björn

Anonym sa...

mm snus som e så gott...
och till de några flaskor rött gud va gott!!

Anonym sa...

haha barbapappa då kan du ju poola med våran käre kattliknanade boss sen!! jag har hört att hon går under namnet barbamamma, i kulverten. det va liam som startade ryktet.

P.S jag tar det aldrig lugnt :)

Anonym sa...

Tack vare min syster har jag hittat din blogg! Det är nice o se vad gamla klasskompisar har för sig nuför tiden! Ha det så bra!