torsdag, september 6

Du e me eller du e passé ( nr 1 )

Ok ok, första listan. Det kommer vara 5 st du e me ( Inne ) och 5 st du e passé ( Ute ).
Det går från 5 till 1, Nummer 1 är mest me/passé.



DU E ME !!


5. Seinfeld.
Jag kan inte få nog av Kramer och co, kan se samma avsnitt om och om igen.


4. Korsord.
Grymt bra tidsfördriv och avkoppling.


3. Blogspot.com.
Jag har fnyst åt allt som har med blogg att göra. Men nu när jag gett det en chans, så diggar jag det mer och mer.


2. Skateboard.
Jag har precis köpt mej en ny bräda, och det är fortfarande svinkul. Skateboard kan nog aldrig bli omordernt, det är bara mer eller mindre populärt.


1. P3 på tv.
I går hade det premiär, Mia och Klara. Precis som alla andra som lyssnat på "Rollon" så hade jag höga förväntningar, och det var bättre än jag kunnat drömma om. Jag kan stolt berätta att ni är äckligt mycke ME !!!!



DU E PASSÈ



5. Folk som läser bloggen och inte lämnar kommentar.
Här sitter jag å sliter, och ni kommer in läser på några minuter och drar igen. Ja vet vart ni bor !!! MOHAHAHA...


4. Vägarbete.
Dom gräver typ 25 stora jävla hål i marken, gärna på den mest trafikerade vägen. Sen går det typ ett helt år innan dom orkar fylla skiten igen. Kan man kanske inte gräva ett hål och göra färdigt innan nästa hål grävs ? Eller är det en konstig idé ?


3. Vakna med the voice.
SÅÅÅ jävla kasst program, hur kan kanal 5 vissa sådan skit !? Det är radio i live tv, dom har ingen aning om vad dom sysslar med. Och SNÄLLA Josefin Crawford, låt bli tv. Tjejen har noll talang. I förra veckan berätta hon att hon såg en snygg byggkille, och att hon tutade på honom. VEM FAN BRYR SEJ !!!!


2. Medelålders kvinnor i bil.
Jag vet inte vad som händer när kvinnor fyller 40, men dom förlorar allt trafik vett. Dom glömmer växla, glömmer bromsa det är NÄSTAN lika farligt som 65 åriga män.


1. Studenter.
Jo min sambo är student, men detta gäller dom som går i luffaroveraller. Dom har typ 300 jättetuffa tygmärken och går och skriker mitt på dagen. Jag bor mitt i Skövde studentområde, de senaste 2 veckorna har vart tuffa. Bara för att man är student så får man spela fotboll klockan 04:30 och man får dricka sprit direkt ur flaskan mitt på stan. Men som en varning till alla studenter, jag tänker ta jägarexamen....



Japp då var den första listan avklarad. Det var P3 på tv som var mest me och inte helt otippat studenter som var mest passé.

Har du synpunkter på min lista, lämna då gärna en kommentar.




Skate or die.. Mr: P

8 kommentarer:

Anonym sa...

vakna med the voice. fullständigt uselt. åka bräda är ball. jag kollar allt in här ibland/ Wiggah B

Anonym sa...

Äldre män kör bil som gladiatorerna körde sina gudabenådade små kärror.När du fått på dig bältet har den äldre mannen avverkat 6,7 km och tvingas stanna på en busshållplats för att invänta Saabfronten i backpegeln.
Att ständigt bli omkörd av medelålders kvinnor kan kännas tungt.Aggressiv körstil kan reta vem som helst.

Anonym sa...

Är övertygad om att du med din intelligens skulle platsa på högskolan.Tror däremot att alkoholen och fotbollen är något som kan skapa problem.
Anledningen till att vi spelar fotboll 04.30 är att på övriga tider är samtliga planer upptagna av nyktra obildbara spelare.

Anonym sa...

Väx upp,25 stora hål i marken hindrar medlålders kvinnors framfart och kan i bästa fall även hindra 65 åriga män.

Anonym sa...

Ja ä me (inne)
Mr.Down stair.
Ev. stavfel rättas av nån upstairs.

Anonym sa...

du petter jag skiter i dina tankar fullständigt..behåll dom för dig själv de är de sämsta skiten jag har läst hejhej från filip

Anonym sa...

filip , vem har tvingat dig o läsa Petters blogg.
Din tjej gissar ja på. Hon tycker säkert det är ovanligt med en kille som tänker.

Anonym sa...

filip lilla filip, lustigt att du skiter i petters tankar å ändå sitter du här å hänger...suck, puhu...vi andra som läser, gillar nämligen det vi läser, därför vi är här, så stick vidare du din lilla fjant!!