onsdag, april 16

Allergisk

Efter jobbet stannade jag vid Ica för att köpa snus, utanför affären stod det typ 300 ungar och sålde majblommor.

Grabben- Tja, vill du köpa majblomma eller?

Mr: P- Nej tack, jag är allergisk mot blommor

Grabben- Öh... jaha.. men det är ju av plast

Mr: P- Ja men det spelar ingen roll

Grabben- Men titta här dom är ju av plast

Mr: P- NEJ NEJ!!! Öppna inte jag är verkligen superallergisk!

Grabben- Jaha... ok då


Hahahhahahaha... fy fanken det är verkligen humor det.
Tro nu inte att jag är en dryg snålis som pissar på ungarna, tvärtom jag köpte majblommor av min kollegas son igår (för 150 kr) Mr: P värnar om kidsen.


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Majblommor skulle inte vara säljbara om man slutade att tvinga barnen att sälja.En vuxen driven säljare som lägger ner allt han el. hon lärt sig innser efter en veckas ihärdiga försök att majblomman till 99,9% säljs i familjen.Är så jävla trött på att ha 25 st.på min jacka.Dessutom sticks dom jävlarna.
PANK

Anonym sa...

Själv köpte jag den billigaste för 10:-, men gav tillbaka den till ungen och sa:
- Nu säljer du den här en gång till och tar tian själv, så har du tjänat lite svarta pengar.

Björn värnar om kidsen...