tisdag, april 8

Riktiga lirare

Jag jobbar ju i sjukhusköket här i stan, i samma hus finns "miljögruppen" ett gäng med något speciella människor som inte riktigt klarar av ett vanligt jobb.
Det är riktiga lirare det, så ärliga så det ofta blir pinsamt för oss men inte dom, för dom bryr sig ju inte.
Det finns en kille som alltid ska titta på mina tatueringar, han gillar alla med undantag för den där jag skrivit min dotters namn.

- Den är ful, du måste gör om den

Säger han jämt.
Så jävla kul när han säger det, han är verkligen ärlig med vad han tycker. Jag har försökt förklara att jag är nöjd, att det ska se ut så och att jag inte har planerat att göra om den. Men ändå är det samma visa varje gång vi möts.

I fredags var jag med min dotter hos läkaren, då gick vi och hälsade på i köket då möte vi hela miljögruppen gänget.
Allihopa frågade om det var mitt barnbarn....

Öh..... jag får visa leg när jag ska köpa snus, men jag ser tydligen ut att vara gammal nog för att ha barnbarn.... Hahahahhaha....
Det är riktigt softa snubbar.



Mr: P

Inga kommentarer: