fredag, april 18

Trevlig dag med gott sällskap

Idag har jag och Bengan varit på Lager 157, dagen gick i hälsans tecken. Först kaffe sen frulle på Mc Donalds, pizza till lunch och det hela avslutades med kaffe och choklad.
Pizzan avnjöts på Pizzeria Magras, vi har döpt den efter hur man mår när man ätit där, riktigt korkat att vi äter där frivilligt.

Mr: P köpte 1 st Levis jeans, 1 st Encore byxor, 2 st WE tröjor, 2 koftor till min sambo och en jeansjacka till min dotter. + lite födelsedagspresenter till mina kusiner.

På resan diskuterade jag och Bengan många stora invecklade frågor,
ex Hur det skulle vara om man bajsade med munnen och spydde med baken.
Om man kan spränga en människa med hjälp av vatten, om man först spacklar igen alla hål.

Det hela var en trevlig dag med gott sällskap.


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh presenter, man tackar man tackar
familjen (inklusive guran) är hjärtligt välkommen på söndag eftermiddag för smörgåstårta å dyligt:)
grym blogg/ lillkussen ant3

Anonym sa...

jorå linnet blir grymt med lite färg på kroppen och ett par finnar mindre på axlarna