tisdag, april 29

Veckans Sopa

Det finns en kärring på jobbet som jag stör mig så in i helvete på, det går inte en dag utan att hon gnäller på mig och lägger sitt feta arsle i blöt.
Hon påpekar dagligen att det ser äckligt ut när jag snusar, jag har förklarat att jag inte bryr mig det minsta om vad hon tycker men hon är så jävla trög.
Sen äter hon jämt av min mat som jag ska ha till beställningar, så jag får alltid göra några xtra portioner för annars saknas det när jag ska servera det. Har jag ex gjort 10 grillspett, ja då finns det bara 8,5 dagen efter.
Har skrikit och gapat på henne, sagt till henne lugnt och försiktigt men allt förgäves. våra sk chefer vet om problemet men är så fruktansvärt konflikträdda.

Har funderat på att spetsa mat med laxermedel så hon får sig en läxa... men det kommer ju säkert sluta med att jag får sparken...... skulle nog iof vara värt det.

Veckans Sopa är alltså kärringen med det stora arslet på mitt jobb.


Mr: P

Inga kommentarer: