torsdag, april 24

Ännu en äckelreklam

För ett tag sen skrev jag ett inlägg om reklamfilmer om analklåda och urinlekage, men idag precis nyss stötte jag på en ny äckelreklam.
Jag satt här i sängen med datorn på magen och åt fil, då helt plötsligt hör jag en kvinnoröst från tv:n som säger:

- Behöver du också vara längre på toaletten ibland?
- För att det är svårt att få tampongen på plats, nya ob comfort har ett nytt yt skikt så den glider lättare på plats.


VA FAN.... nu får dom ta och ge sig, jag vill inte höra om sån skit när jag äter. Jag mår illa och nu kan jag aldrig mer äta fil för det förknippas med just detta tampong problem.
Grejen är den att jag är expert att se saker och ting framför mig, jag ser bilder liksom (nästan som den där filmen, I see dead people. Hhehehe)
Så när jag hör nån berätta något mindre trevligt typ -har du svårt att få din tampong på plats, ja då ser jag liksom hela skiten framför mig.
Jag tänker mig nån halv fet kärring som sitter hukad inne på damernas och....... nä fy fan nu tänker vi på annat.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

men tänk på en snygg tjej istället då....