lördag, april 19

Skräckupplevelse

I dag var jag och La Famiglia på Sko punkten, Ellinor gick och letade pjux medans jag fick se till att inte Tea röjde sönder filmhörnan.
Jag var med om en riktig skräckupplevelse i butiken, en av de fetaste människor jag sett i hela mitt liv provade alldeles för små sandaler. Dessutom hade hon inga strumpor på sig, trodde det var lag på att ha strumpor när man provar skor. Hur som helst så hade hon dom äckligaste fötter jag någonsin sett, påminde lite om Shreks. Stora svampiga tår med tånaglar som är så långa att de börjat växa ner under tån.
Sen var hon ju helt illröd och svettig i nyllet eftersom hon prompt skulle pressa sig i ett par 35:or, fast vem som helst såg att det var 41:or som gällde.

Jag känner att detta skräckscenario kommer att förfölja mig under en längre tid, kan inte ens blunda för då ser jag henne. Kommer antagligen få mardrömmar om detta träsktroll till människa, fy fan säger jag bara det kommer nog krävas en hel del Psykolog timmar för att kunna koma över detta.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

antar att det fettot inte hade cheap monday braller i garderoben heller/B