lördag, april 19

Tea




Här kommer en liten uppdatering på min dotter Tea, saker hon gör och saker hon säger.
Ord och meningar som hon använder sig av mycket just nu:


Cykel på köpet
Konstigt
Jättekonstigt
Fattar inget
Absolut
Självklart
Högskoleverket (Det har min sambo lärt henne , hehehhe)
Inte borsta tänderna nu


Sånger som hon tycker är bra är följande:


Mors lilla Ole, den kan hon alla verser på
Bä bä vita lamm, den kan hon
Ekorren satt i granen, den kan hon
Nu i ro slumra in, den kan hon
Imse vimse spindel, den kan hon
En kulen natt, den kan hon
Herr gurka, björnen sover
mm mm.....

Sen sjunger hon med i BWO:s Lay your love on me, Rihannas låt Umbrella sjunger hon med i.
Hon e grym på att sjunga min lilla prinsessa
Shiiiit jag har blivit en sån där förälder som jag hatar... en sån där som bara skryter om vad deras barn kan. Ja ja.... min dotter är ju bäst iaf... Hahahahhahaha..
Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

ahmen det beror ju på föräldern som skryter om sina barn. som ulrika på jobbet, jag avskyr kärringen. hon tror hon är chef, hon mal på rätt bra om sin ena dotter Wilma. jag blir vansinnig.. ska fan kidnappa ungjäveln, sen ska jag lyssna på dig subba. Bman Brutality. hade gott P

Anonym sa...

Gud så söt hon är eran lilla dotter.. kul att hon pratar så mkt nu.. Emy är på G att prata med det dröjer nog innan hon säger cykel på köpet.. så kul tyckte jag.. Hälsa dina tjejer.. /Pernilla