tisdag, april 15

När det blir 25-30 grader då?

Vet ni vad Mr: P stör sig riktigt mycket på? Nä det vet ni ju inte... men lugn bara lugn jag ska berätta.. Hehhhehehehe.

Folk som drar på sig shorts och t-shirt så fort det blir April och termometern visar några få plusgrader, beter sig som om dom vore utomlands för helvete.
Såg ett mångo igår som kom i shorts och flipflop, själv satt jag med Tea i sandlådan och frös. När jag kom in kollade jag tempen, det var 5+. Om dom har sommarkläder nu vad fan ska dom ta på sig när det blir 25-30 grader?

Samma gäller folk med cabriolet, måste man köra med suffleten nere så fort solen tittar fram? sitter där i pappas c70 med istappar på näsan, vantar och mössa och försöker se coola ut.
För hur häftig är egentligen kombinationen Cabriolet och Dunjacka?

Nä pälsa på er ordentligt ungdomar, själv har jag fortfarande långkallingar till jobbet på morgonen.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du aldrig hört talas om nudister.Det är dom som börjat svettas vid +5 och när tempen ökar rycker resten av kläderna.Kallas för NORMALBETEENDE.När du går naken till bolaget DÅ är du vuxen !