lördag, april 26

God dagens

God dagens på eder alla, hur står det till?

Sitter här i köket med en sjungande huvudverk, varför? jo Mr: P somnade i soffan på typ 17 prydnadskuddar, inte det bästa för nacken kanske. Vaknade runt 06:30 när min dotter rev mig på näsan och sa att jag var jättekonstig.....

För ett par veckor sen började jag och min gamle far att spela på V75 ihop på lördagar, det har inte gått så jättebra men det är skitkul. Nu skasnart Mr: P ta ut sina hästar, skulle sitta fint med 45 miljoner....

Glömde ju helt av att min blogg fyllde 1 år i torsdags, hur kunde jag missa det? hur som helst så tänkte jag att fråga er återigen om idéer till en tävling, en tävling som ni tycker vore coolt för den jag har nu har INGEN svarat på. Så kom igen nu för helvete, engagera er lite nu.
Tipsa mig jag lovar att det blir ett roligt pris, vinnaren i den stora Musche-tävlingen fick Wu-tangs nya platta... inte illa va?


Mr: P

3 kommentarer:

Carro sa...

men va? ett år? började inte du blogga i augusti?

Mr: P sa...

Hhahaha... jo det stämmer, vill bara se om ni var vakna..eller möjligtviss en massa "Grattis på ett års dagen" kommentarer.


Mr: P

Anonym sa...

ÖH... vem fan gjorde dig till Blogg-polis då!


A