onsdag, april 23

Hjärnskakning?

För dryga timmen sen stod jag i köket och diskade. När jag skulle ställa in tallrikarna i skåpet så glömde jag helt plötsligt av att mitt huvud var ca 5 cm framför skåpsluckan, så jag drog upp dörren och träffade mig själv klockrent mitt i pannan.
Det riktigt svartnade för ögonen och det var nära att Mr: P gick ner för räkning, nu har jag riktigt pulserande huvudvärk och funderar skarpt på om jag lyckats ge mig själv en hjärnskakning.
Varken piller eller kaffe hjälper ju....

Om nu det skulle visa sig vara en hjärnskakning, vad skulle man då säga på sjukan? man kan ju för fan inte berätta för någon hur det gick till.
Så ge mig nu lite tips på saker jag kan säga gav mig denna hjärnskakning, kanske ett gängslagsmål eller varför inte köra en 50 cent och säga att jag vart skjuten 9 ggr..... nä det var en dålig ide, men ni har säkert nån bättre på lager.


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

Stormen Märta eller Beda helt klart....
jobbar du imorrn? måste ha receptet på kyckling marinaden eller finns den på jobbet någonstans?