tisdag, april 15

Veckans Sopa


Denna vecka är det en tv-personlighet som jag stört mig på sen första gången jag såg honom i tv, Denna Veckans Sopa är ingen mindre än Peder Lamm.

Han ser ut som en vilsen liten rödhårig nörd i söndagskläder, han pratar så fort att det är svårt att uppfatta vad det egentligen är han säger.
Han är så liten så man känner för att plocka upp honom och skaka febrilt tills hans lunchpengar trillar ur fickorna, för visst är han en nutidens mobbares dröm?!

Han floppade ju stenhårt i Tv4 med programmet Otrolíkt Antikt, men ändå låter dom honom fortsätta att köra program i bott.
Nu kan vi se honom i Kockduellen, där han springer mellan köken och drar dåliga ordvitsar och är allmänt störig att se på.
På nobelfesten förra året var han aprak och flörtade flitigt med Petra Nordlund, det hela var riktigt pinsamt.
Hela den händelsen chockade Sverige... Eller? för det kan ju inte bara vara jag som tycker att det luktar homo lång väg!?
Kanske vore något för årets Sopa?

Peder Lamm En riktig jävla Sopa!


Mr: P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att han är lite smågullig o allmänt mysig.
På bolaget sa dom att om man dricker rödvin i lagom mängd så blir alla trevliga ?

Anonym sa...

Va fan luktar en HOMO .Har några gissningar men jag väntar tills du har svarat.Vet du va Hetero luktar så kan du väl redovisa det.
Har en kompis som luktar skit , han har fru och en massa barn så jag tror att han är straight ?

Mr: P sa...

När jag skriver "Luktar" så menar jag inte luktar.

ex. Jag är hungrig, klappar mig på magen och säger följande till min sambo

- Fan vad hungrig jag är, jag tycker nog det luktar pizza.

Man kan alltså säga att jag menar att det vore gött med pizza.
Jag tycker att Peder Lamm går, står och beter sig på ett sätt så att jag misstänker att det kanske kan finnas en viss del homo i honom.

Hoppas du hajar.

Förresten så tror jag att homo Luktar dyr parfym och straight luktar doftgrann eller billig parfym....


Mr: P

Anonym sa...

Fan jag tycker att chansen att lukta skit är större i homokretsar.
Min kompis som luktar skit har ju en tjej , är han kanske lespisk ???

Anonym sa...

Menar du att du är lite sugen på Peder Lam och att det är därför du känner lukten ?är det så?????

Anonym sa...

heter man Lamm i efternamn får man nog räkna med att alltid vara en mes. inga fel på petra för övrigt. Glade gör granna dofter. Glade skethusspräjj va tider det