tisdag, maj 6

Annars inga hjälpmedel alls

Snart 2 dygn utan snus, går riktigt jävla bra måste jag säga... har tuggat ett nikotin-bubbelgum idag annars inga hjälpmedel alls. Hoppas innerligt att ni håller tummarna för Mr: P nu.

Den här månadens Du e me eller Du e Passé skulle ju kommit i fredags... men jag örka inte så den dyker väll upp i veckan nu...

Fan varje gång jag skicka blogginlägg med min mobil så lägger den på två timmar, så det inlägget som ligger över detta är egentligen skickat runt 20:00... spelar ju ingen som helst roll men stör mig på skiten bara.

Var på sjukan och gjorde avtryck på mina fötter, skulle få såna där inlägg nästa vecka. Då har jag alltså Läsglasögon, bettskena och skoinlägg....Shiiit im old as fuck ju.... Hehehehhehe
Ja det går utför kan man säga....

Nu ska Ellinor göra skolarbete snart igen.... Viii hörs


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummen...du klarar det!

Carro sa...

eller så är du bara en tönt, en såndär amerikansk skolnörd