söndag, maj 25

Nu vill jag att min familj kommer hem

I dag spelade jag och far på v 65 gick bättre än vanligt för vi hade 5 rätt av 6 möjliga, men tyvärr gav det 0 kronor. Så jävla typiskt när man väl har prickat några hästar så vinner bara favoriterna och det blir ingen utdelning, men nu är vi fan på G så nu kommer miljonerna snart.
När jag vinner Jackpotten lovar jag att bjuda mina läsare på glass, hahahah nu tänker ni att den där Mr: P är en snål jävel men ni får välja en daimstrut om ni vill.... heheheh..

Nu vill jag att min familj kommer hem, saknar dom som fanken men jag vet att dom är på väg iaf.
I morn ska jag börja jobba 05:30 det ser jag verkligen fram emot måste jag säga, sen avslutas arbetsdagen med matsedelsmöte..... fan det är ju segt nog med att det är måndag.

Inga kommentarer: