torsdag, maj 29

Om jag så dör på kuppen...


Hmmm... det måste vara något lurt på gång, för nu har jag fått hembakt 3 ggr inom loppet av 8 dagar.

Det är så jag tänker när jag sitter på balkongen och trycker in bulle efter bulle, funderar på andra möjliga förklaringar till denna plötsliga bakorgie..... Sköljer ned med lite kaffe, shit bullarna kanske är förgiftade, hon kanske vill bli av med mig....?
Har hon någon baktanke med det hela, är det något hon vill ha? är det något hon förstört?
Eller kan det helt enkelt bara vara så att hon äntligen kommit till rätta med bull-mamman inom sig?
Jag tänker iaf inte ifrågasätta situation för då kanske bakandet upphör, nej nej jag tiger som muren.
Hur det än ligger till så bryr jag mig inte för det smakar så fantastiskt gott, jag tänker fortsätta att mossa i mig om jag så dör på kuppen....
Hehehhe... Lots of love till Världens bästa bull-mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fråga din syster om hur det gick när hon skulle baka bullar...

Björn