söndag, maj 11

Ungefär som prinsessor brukar ha.....

Vet ni vad som skrämmer mig? Jo långt hår, nu menar jag riktigt långt hår sånt som går långt ner på röven. Vet inte vad det är men jag bara ryser när jag ser folk med riktigt långt hår, även ovårdat hår får mig att vilja spy.

För typ 2 år sedan så åkte jag buss till jobbet varje dag, då var det en kvinna som alltid hoppade på bussen 2 hållplatser efter mig. Hon var lång, smal och så hade hon det längsta hår jag någonsin skådat.
Hon satt alltid på bussen och flätade sitt långa röda hår, jag kunde inte låta bli att titta även fast jag nästan fick upp frukosten.
Det kvittade vart jag satt i bussen så satt hon sig mitt i synfältet, en 12 minuters bussresa har aldrig känts så lång.
När vi nästan var framme så satt hon där och stoltserade med sin gigantiska fläta ungefär som prinsessor brukar ha i tecknade filmer, ni vet när dom sitter fångade i något torn sen hissar dom ner flätat och så kan prinsen rädda dom.
Tänk er att få ett sådant 1,5 meters hårstrå i maten... kan man ju för fan dö av ju!

Som tur är åker jag numera bil till jobbet...


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, ja fy fan, ett sånt långt hårstrå är nog inte att leka med...

Anonym sa...

Hej hej, läsa gärna om min bussresa idag xD haha! kram