torsdag, maj 29

Bögsmurfen

För ett par dagar sen satt jag på nätet och letade efter en smurf som jag ville beställa, då kom jag in på en smurf forum.... då bestämde jag mig illa kvickt för ha skoja lite med dem.

Jag skrev att jag sökte en ovanlig smurf det tog bara nån minut så svarade Smurfboy79:

SmurfBoy79- Hej är du ny här, eller har du smurfat runt här förrut?
Mr:P - Jag letar efter en väldigt speciell smurf, tror du att du kan hjälpa mig?
SmurfBoy79- Jag ska försöka iaf, vad heter den blå lilla rackarn?
Mr: P- Bögsmurfen....
SmurfBoy79- Mä....
Mr: P- Den är jätte ovanlig, säljs med tillhörande prideflagga....
SmurfBoy79- Nu tycker jag att du ska ta och smurfa härifrån...

Visst får man man väldig respekt för nån som ber en att smurfa därifrån? Om jag nån gång hamnar i bråk på stan ska jag köra med den kommentaren...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha,så jävla roligt...