lördag, maj 24

Sysslar med diverse olagligheter

På torsdagar är ett utav mina favorit program på tv, Insider på tv 3. Jag älskar att se när dom sätter ditt social kärringar, pedofiler, människosmugglare, bordelmammor mm mm.
Men... det finns en del i programmet som jag har svårt för det är när dom ringer upp torskarna i direktsändning, vet inte vad det är men då blir jag alltid så nervig. Jag vet ju själv att jag inte sysslar med tex barnporr, men ändå får jag för mig att det ska ringa på min mobil. Jag sitter där i soffan blir alldeles blek och svettig och tänker fan nu kommer det säkert ringa i min mobil, dom slår fel nummer och så tror hela Sveriges befolkning att jag sysslar med diverse olagligheter.
Kan inte förklara det men det är samma sak varje gång Robban plockar fram telefonen, då försöker jag intala mig själv: Du är oskyldig, det är lugnt dom kommer inte ringa.

Inga kommentarer: