onsdag, maj 14

Isglass & Rostad lök

Minns ni för någon månad sen när jag skrev om en av mina smaksensationer? ni vet kokt ägg med senap? Då total dissade ni mig, men här kommer en blandning som tom får Mr: P att rynka på näsan.

Vad sägs om isglass med rostad lök, det låter ju gott eller hur?
Vet ni vem det är som jublar över detta kulinariska mästerverk?
Jo min dotter, hon är pappa upp i dagen älskar att kombinera konstiga smaker men detta tar ju ändå priset.

Hur är det mer er då, har ni några mysko kombinationer att dela med er av!


Ps. Har äntligen lyckats fippla bort den jobbiga koden som man måste fylla i när man lämnar kommentar, så nu hoppas jag att fler av er droppar lite roliga och elaka comments.....



Mr: P

5 kommentarer:

Anonym sa...

lät vidrigt ;)

Anonym sa...

Jag tycker det är gott med grillkrydda på banan.

Björn

Anonym sa...

mac flurry med knaperstekt bacon e jäkligt bra saker!!!

Anonym sa...

mr beah borde ju precis som jag komma i håg, den gamla britta, vår granne från internatet vi bodde på i våra unga år, haha, socker på makaroner, eller makaroner och chokladsås, yack!! Fast det är nog inte det värsta minnet mr beah har av henne...hehe

Anonym sa...

Bakfylle medicin: Cornflakes med flytande alvedon istället för mjölk! Det är skit-effektivt/från en inbiten student