fredag, maj 23

SBF i helgen

Det var ett bra tag sen nu men i helgen är det alltså dags för Mr: P att vara SBF, S står för Sambo, B står för Barn och F står för Fri.
Jag är alltså ensam hemma i helgen, har precis vinkat hej då till min familj som skulle åka till min sambos syster i dalarna.
Det ska bli skönt att vara lite själv... eller säger jag nu iaf jag vet att när jag ska sova så kommer det kännas riktigt tomt.
Vill ni veta en hemlis? när jag är själv brukar jag sova med lampan tänd... töntigt va? men det är faktiskt så att jag fortfarande kan få en släng av "rädd för mörkret sjukan" även fast jag är 25.... den tycks ju aldrig gå över :)
Nu ska jag titta på Kill Bill 2 och dricka kaffe, och kanske blogga lite har ju legat på latsidan de senaste dagarna.

Vad gör ni en fredag kväll då? händer det något spännande i era liv?

1 kommentar:

Anonym sa...

För fan P. Om du kommer hit till Cube-konserten får du fan sova med lampan släckt...

Bear