onsdag, maj 14

Jag menade ju deg!

I dag stod jag och ett par kollegor vid en arbetsbänk, vi skulle precis gå på lite kafferast när jag råkade säga ett roligt ord fast vid fel tidpunkt.

Jag stod och lekte med fiskpannering och försökte göra en fiskbulle, jag var i min egna lilla värld och helt plötsligt råkade jag häva ur mig följande mening.


- Jag behöver mer mutta!

Samtidigt som jag sa det så stelnade jag till och tänkte för mig själv, vad fan sa jag nu?

Jag tittade upp på kollegorna och sa:

- Vad sa jag nu? Jag menade ju deg!

Sen blev det gapskratt, jag har fått höra detta hela dagen och nu vet de flesta på jobbet vad jag sagt.
Enligt kollegorna är detta Årets kommentar.

Det hela är ju kul men även lite pinsamt eftersom folk nu tror att jag står och tänker på mutta när jag jobbar... heheheheheh....
Jag skyller hela incidenten på abstinensbesvären, sen jag slutade med snuset har inte riktigt hjärnkontoret funkat.



Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det visar ju bara att du är en ung och viril man, vårkänslorna rusar! Du är en ärlig talesman för alla oss grabbar!

Mer vårmutta åt folket ;)

Mr: P sa...

HAhahahah.... vem du än är så var det skitkul sagt.. eller skrivit


Mr P