fredag, maj 9

Deras jävla redbull

Sitter just nu på våran balkong endast iförd speedos.... Nä bara driver :) men sitter i shorts och bara mår gött, för fy fan vilket ljuvligt väder det är.



Kom precis på en sak som jag stört mig på ett bra tag nu, gymkillar och deras jävla Redbull.
För så fort en kille i 17-24 års åldern skaffar gymkort, ja då måste man tydligen även börja dricka Redbull i tid och otid. Fan det läggs nästan mer fokus på att få tag i den dagliga ransonen redbull än att få den dagliga ransonen av träning.
Dom går där i grupp, i sina mjukisbrallor med texten GASP (tror jag) tryckt stort på hela byxbenet, och i handen har dom självklart just en redbull alltid en redbull. Känns som att dom har samma förtroende för denna dryck som dom har för preparatet dom injicerar i arslet efter varje träningspass, dom tycks tro att redbull skall bygga muskler åt dom.
Sen är det ju för kul när dom dissar folk som dricker typ Cocacola, snackar om att det är så fruktansvärt mycket socker och skit.... men ditt testosteronmongo vad fan tro du att redbull innehåller då? minst lika mycket socker som cola.

Nä fuck alla jävla pillertuggande pulverdrickande anabolabroillers....

Fan sitter här och nästan hetsar upp mig nu... hehehe... säger bara Abstinensbesvär!


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, bengta har en GASP handduk. köpte han när han var inne i gamet... jorå fick höra att jag skulle ta en snus när jag slutade på heltid. höll ju på att gapa och sparka och slå på grejer på jobbet. nu i efterhand fattar jag ju var skon klämde liksom. kanske inte va så mycke adhd o damp med mer som jag först trodde