tisdag, maj 20

Efter det kan jag inte riktigt förklara vad som hände...

Vet ni vad som hände mig på jobbet idag? Det är grymt pinsamt och ni ska vara väldigt glada att jag över huvud taget delar med mig av detta.

Jag kom cyklande på en sparkcykel (den har alltså 3 hjul) jag höll i styret med den högra handen och en kaffekopp med den vänstra, jag gjorde en skarp högersväng in i köket och där stod det en truck.
Trucken stod något närmare än beräknat så jag han inte svänga undan utan dundrade rakt in i sidan på den parkerade trucken, det tog tvärstopp och kaffekoppen flög ur handen. Efter det kan jag inte riktigt förklara vad som hände, men jag gjorde något slags försök att rädda kaffet men fastnade med byxorna i styret. Jag flög över styret och landade på golvet, där blev jag sedan liggandes bredvid den läckande kaffemuggen.
Jag slog i min armbåge en aning men annars klarade jag mig ur denna pinsamhet utan skador, det enda jag kunde säga efter vurpan var:

- Nej mitt kaffe!

25 år gammal och kan inte ens bemästra en 3 hjuling..... Mmmm som sagt pinsamt var det.

2 kommentarer:

Carro sa...

hahahahahahaha det får vara hur pinsamt det vill, men det förgyllde hela min dag!!
sjukt kul!!

Anonym sa...

HE HE ! Efter att jag läst detta känner jag mig inte det minsta klumpig längre, snarare smidig som fan ;)

Henke