söndag, maj 25

Saknar det inte alls....

God förmiddag på eder alla, Mr: P nyss hemkommen från morgon promenixen och sitter nu med en kopp ny bryggt kaffe....FRESH.

Måste berätta om en riktigt vrickad dröm jag hade inatt, jag drömde om min första skoldag och allt var precis som i verkligheten. Jag gick där på vägen till skolan var sjukt nervös, hade nästan gråten i halsen och ville inget hellre än att gå hem till mamma. Det enda som skilde sig från verkligheten var att ist för att det var min mor som gick bredvid mig så var det en dosa Göteborgs Rapé som höll mig i handen..... ja ni läste rätt en dosa snus följde mig till skolan.
När vi kom fram till skolan så hukade sig dosan och pussade mig på kinden och sa:

- Det här går bra, du klarar det här och sen kommer jag och möter dig.

Sen vaknade jag helt svettig och vid just det ögonblicket skulle jag ha kunnat mörda för en snus, riktigt patetisk dröm för övrigt.

Nej men det går bra att sluta snusa, saknar det inte alls.....

Inga kommentarer: