söndag, maj 11

(nr 5 -08)

Du e Me eller Du e Passé
Du e ME
  1. Balkong. Det är så gött när värmen kommer och man kan rymma ut på balkongen, det går ju göra allt där ute tex sola, äta.... öh.... ja ni fattar. Sen blir det lite som en fristad, den tillhör ju lägenheten men man behöver inte damma och städa speciellt mycket.
  2. Strumplöst. Riktigt jävla gött att slippa strumpor, sommaren e riktigt nice.
  3. My name is Earl. Har följt serien sen start, dom nya avsnitten är riktigt bra.
  4. Frukt & Grönt. Jag och familjen är inne i någon slags grönsaks bubbla, vi älskar alla grönsaker och frukt. Det sägs ju vara bättre än chips... men det vette fan :)
  5. Kaffe. Vad skulle vi göra utan kaffe? det är så fruktansvärt gott, det hjälper mig i kampen mot snuset.

Du e Passé

  1. Abstinens. I dag är det en vecka sen jag tog min sista snus, det går väldigt upp och ner. Men vissa stunder kan det vara ett rent helvete, rätt skrämmande att inte kunna bestämma över sin egen kropp.
  2. Aftonbladet.se. Det är fan imej bara skräp och kändisskvaller, det händer hur mycket skit som helst i världen... men ändå är det nyheten om att Jennifer Aniston nu är singel som ligger högst upp på sidan. Se & hör kan ju gå ihop med kvällstidningarna, för det är ju samma skit som står i dom ändå.
  3. Muskelkillar. Vältränade killar som på sommar gärna går utan tröja... jo det kan jag förstå skulle jag med göra om jag hade den kroppen. Men.. när dom går och spanar in sig själva och hela tiden tar på sina muskler, speglar sig i bilar etc etc. Fan vad bögigt!
  4. Tuggummi. Även det hjälper mig i kampen mot snuset, sen får man ju grymt uppsvälld mage men det är ju ett annat problem.
  5. Studenter. Har sagt det förrut och jag lär säga det igen, fan vad störiga dom är. I sina jävla overaller, gapar och skriker. Beter sig som 12-13 åringar som druckit alkoläsk.

Så där då bättre sent än aldrig... eller?

Mr: p

Inga kommentarer: